Słowa kluczowe to tak naprawdę jest fundament całego marketingu w Google. Dotyczy on tak samo reklamy, jak i wyszukiwarki a dodatku i SEO. Od wyboru właściwych to słów kluczowych zależy, tak naprawdę dużo więcej niż myślisz. Możemy też i wybrać frazy, które będą i generował pusty i niewartościowy ruch, ale możemy i wybrać ten ruch, który przyniesie nam dochód i zysk.
Poznaj 4 zasad, którymi warto się kierować podczas wybierania słów kluczowych.
1. Unikaj zbyt ogólnych to fraz.
Jeżeli na przykład prowadzisz szkółkę, która jest oparta na tenisie to pierwszym takowym to słowem kluczowym, jaki przyjdzie Ci do głowy to tenis. Jednak takie myślenie będzie dużym błędem. Dlaczego? Dlatego, że jest to fraza słowo kluczowe bardzo ogólne, a wówczas nie dostaniesz dobrze dobranych takowych to słów kluczowych, które przyniosą ten dobry ruch. Dlatego, więc jakie będą lepsze słowa kluczowe?
– Korty tenisowe.
– Mecze tenisa.
– Używanie rakiety do tenisu.
– Zasady gry w tenisa.
– Nauka tenisa.
2. Układaj bardziej precyzyjne słowa kluczowe.
Warto też i tutaj już to podkreślić, abyś układał słowa kluczowe, które składają się z 2 do 3 wyrazów. Dlaczego? Google Ads przyjmie to za wartościowe słowa kluczowe i przyniesie Ci zysk, a nie tylko pusty ruch.
3. Wybieraj te popularne słowa kluczowe.
Lepiej zacząć wybierać te bardziej popularne słowa kluczowe i odpowiednie do danej to niszy. Dlaczego? Lepszy zasięg przez Google Ads a co najważniejsze to ten odpowiedni ruch przyniesie Ci właśnie z takich o to słów kluczowych.
4. Weź pod uwagę gazę zakupową.
Dzięki reklamom też i możesz dotrzeć do osób będących to w różnych fazach świadomości zakupowej, czyli na różnych to etapach podejmowania takiej o to decyzji. Możemy i zaserwować reklamę, tym którzy są już gotowi do zakupu, ale i do tych, którzy nie są przekonani.